Ben de yağmur hanıma gidiyorum.ilk haftalar şerife hanıma gittim arkadaşım ona gitti diye ama pişman oldum daha ilk muayeneden.sonra görümcemin tavsiyesiyle yağmur hanıma başladım şu an 36.haftamdayım.hem asistanı hem kendi çok ilgili ne zaman arasam soru soracak olsam hemen ulaşabiliyorum.gittiğimde de ilgili alakalı her ikiside.34.haftadan itibaren haftada 1e düşürdü kontrollerimi.suyuma,bebeğin kilosuna boyuna her şeyine bakıyor bilgi veriyor.nstye giriyorum zaten 34ten beri ve tansiyon ölçümü kilo ölçümü kan değerlerini falan aksattırmıyor