Esranur1 ya anlamadığım şey nasıl memnun kalıyorlar onu anlamıyorum tamam doktor tatlı bir bayan güler yüzlü ama çok şipşak muayene ediyor ne ara bebeğin suyuna plesanta kan akışına vs baktın da hemen kaldırıyorsun sedyeden ona biraz sinirim bozuluyor birde kilo boy soruyorum bu haftalarda bakmıyoruz ona diyor ee neye bakıyorsun peki ben anne olarak merak ediyorum ben medipolde 5byil önce Öznur hanıma giderken her gittiğimde kalp atışı dinelrdik boy kilo ben sormadan söylerdi herseyyi ben o zaman çok iyi bir doktora denk geldiğim için sanırım şuan istediğimi bulamıyorum haftaya kontrolüm var bakalım yine aynısını yaparsa şipşak ben sormadan birşey soylenezse daha da gittmem ona zaten hastaneye ısınamadım bir türlü 🙄🙄 ne yapacağım hiç bilmiyorum ya valla medipolde şerife hanımı da deneyeyim diyorum haftaya memnun kalmazsam valla bulamadım doktor gitti 🙄