sugibi38 Sudemurat cnm bende de o haftalarda 2 gün hissediyorum 2 gün hissetmiyordum merak etme ama çok aklına takılırsa sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinle yada doktora gitt
Sudemurat songul1405 ben normalde geceleri yan yatamıyorum. Alışkın değilim sürekli sırt üstü yatıyorum sanırım onu alıştırdım :)
Sudemurat Ayseege6156 bende aynıyim yeğenlerime karşı sanki kendi çocuğummuş gibi sahipleniyorum.😄 inşallah sağ sağlim kavusuruz🙏
Derinin-annesi Sudemurat strese girmeyin hissetmiyorum diye düsünmeye baslayıncs hiç hissetmıyorsunuz zaten 🙈Kafanızı baska bir seye verin hissedersiniz o zaman.
Attent Sudemurat canim.bu durum cok normal bebek kendince anne karninda bir pozisyon buluyor rahat ettiği sekilde ve uzun bir sure hareket etmeden durur uyur benim yeri geliyor 2.3 gün oynamiyor ama evham yapmiyorum hiç olumlu şeyler düşün hep
gamzeserenn Bende 24 haftalık hamileyim baya net hissediyordum bu haftaya kdr ama iki gündür yok denecek kadar az ve minik. ister istemez evhamlanıyorum bu haftalarda da normal midir aceba?
gamzeserenn Sudemurat ay inşAllah ya anne olmak ne zormuş şimdiden heran tedirgin bişey olcak korkusu..