Yaseminkoyuncu benimde gece sancılarım vardı sabah muayeneye gittiğimde 3 cm açılmam varmış doktorum 38+1 olduğu için eve gönderdi 2-3 güne gelir normalde şimdi suni sancıyla doğuma alırdım ama biraz daha anne karnında kalsın dedi sonra 38+5 e kadar tık yoktu bizimkinde o gece yine sancılarım oldu hastaneye gittik yatış verdiler ama sabaha karşı durdu yine sancılarım 😂😂 sabah 8 de suni sancı taktılar 11 e kadar hafifti sancılar sonra artmaya başladı 5 cm açıklığım olduğunda epidural anestezi uyguladılar ama yan etki yaptığı için bende ilacın tamamını veremediler ve bütün sancılarımi kendim karşılamak zorunda kaldım çok şükür 14.12 de oğluşumu kucağıma aldım 😍