Kiymet bazen bebişler son dk ya kadar belirti vermeyebiliyor kiminde sancı da yok son dk su yada kanama geliyor 1 cm açıklık var ama doktora göre bizimde daha 3 haftamız var 😂 ebelere göre doğum gelmiş benim sadece biraz bel ve karın ağrım var kime inanacağım bilmiyorum inanın 😂