Srnysl Elisabeth001 bende bugün gittim adet tarihime göre 35+5 ama ultrasonda 36 hafta 2830 Gramdi canım
burjoosphere Bizde 36+1 iz şuan. 34+4te 2670 grdik bakalım salı günü kaç olacağız:) sağlıkla gelsin tüm bebeklerimiz🧿
Ohaezgi Elisabeth001 normal canım ya bende 35te gittim 2600dü olması gereken o ama tabi bazı bebekler fazla olur bazı bebekler az anne baba genetiğiyle ve bebeğin minnaklığına göre değişiyor🥰😇 benimde kızım minnak doğcak tahmini 2800 civari dedi doktor
Zisanmery Elisabeth001 oanlık idare eder demiş ama normal benimkdie gayet iyi dedi eşim çok az diyor iyi iyi diyorum