Elisabeth001 Merhaba bugun kontrolüm vardı 36+2 günlük gebeyim 😊 bebeğin kilosu 2600 bana biraz az geldi 🤔 sizin bebeklerini kaç kilo 🤔😍😘
merve0128 Elisabeth001 canım 35+5 te 3 kiloydu ama herkesin bebeği aynı olmaz genetik yapısıyla ilgili olabiliyor hem zayıf ya da kilolu olması önemli değil yeter ki sağlıklı olsunlar🌸
threestar Elisabeth001 35. haftamdayım, 2500 civarında normal bence her bebek farklı oluyor genetikle de alakalı doktorunuz normal diyorsa hiç takmayın 😊 Haftada 180-200 gr alıyorlar zaten doğana kadar daha da alır özellikle son haftalar daha çok alıyorlarmış
Zeyzey1616 Elisabeth001 benimde 36+1 ken aynı 2600 dü doktor gayet iyi haftasına uyumlu olduğunu söyledi cnm
Gizemblbl Kızlar 36 +1 37. Hafataya mı girmiş oluyoruz☺️ Benim tuhaf tuhaf ağrılarım oluyor ama iki gündür kasıklarım çok ağrıyor sizde de oluyor mu?
Elisabeth001 Zgr26 sağlıklı olsunlar da önemli değil canım 😊 benim de ölçümleri hep 34+3 34+5 öyle çıktı anlamadım geriden geliyor falan demedi ama kilosuna da idare eder dedi anlamadım 🤦♀️
Zgr26 Elisabeth001 aynen kilosundan çok solunum hareketi, tonüsü, doppler akımı ve nst önemli üç haftadır sürekli bunlara bakıyorlar
Melekanne2606 Elisabeth001 36+3 bugün gittim kontrole 3500 gram olmuş benimde 2 hafta önden gidiyo sağlıklı olsunlar yeter kilosu önemli değil canım 😌
Aysegul1612 Benim 34+3 2200 ve iki hafta geriden geliyor dedi doktor gelişimi çok şükür iyi sadce küçük bir bebek olcakmış 16 günde 600 grm almış eğer doğuma kadr böle alırsa toparlar
Merve8494 Elisabeth001 36 haftaligiz bizde bugün gittik 3500 kilo olmuş şekerden kaynaklı hızlı kilo alıyor dedi 2 hafta önde gelişimi suyum fazla sezeryan olacak zaten son 2 haftamız az diye düşünme kıyaslama da yapma canım her bebeğin gelişimi kilo alımı farklıdır