Sevda-23 3+1 iken şiddetli karın ve bel ağrısı ile acile gittim beta 13 ile öğrendik bugüne kadar kaç kez acile gittim sayamam kaç doktor gördü saymadım 3+4 iken kahverengi lekelerim başladı 3 hafta devam etti 2 güne bi beta baktırdık sonra keseyi gördük sonra bebeği gördük şükür kalp atışını da dinledik ama benim ağrılarım devam etti şidetli adet sancısı gibi oluyor bel ağrısı deseniz tarif edemem müthiş bi ağrı ilk bebeğimi kaybettim bu ikinci gebelik çok stres yaptım acaba dış gebelik mi bu leke bu ağrılar ama sağlıklı olsun da inşallah bunlar geçer ben ilkini kaybettim için gebelik sonuna kadar progestan kullanacağım zaten sizde kullanmaya devam edin inş herşey yolundadır