Sevda-23 stres telaş yapmamaya çalışın biliyorum elde değil ama faydadan çok zararı oluyor. Benim de 5.haftada lekelenmem olmuştu progestan vermişlerdi önlem amaçlı, kırmızıya dönmediği sürece korkma demişti doktorum. Kese görününce bebek var demek dış gebelikten korkmamıza gerek yok demişti doktorum. Progestanı düzenli kullanın bebeğin tutunmasını arttırıyor, mümkün olduğunca kalkmayın hep uzanın dinlenin, bol su için. İyi ve ilgili bir doktora gitmenizi öneririm. İnşallah sıkıca tutunsun miniğiniz. Bir an önce kalp atışlarını duyarsınız inşallah, inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻