H-melek koalababy yaklaşık 1 hafta çektim o sıkıntıyı sonra araştırdım yasaklı Şeyleri yemedim dikkat ettim geçti, bi araştırabilirsiniz siz de iyi ve kötü gelen gıdalara, inşallah size de faydası olur
Medinevurall066 koalababy ben 37+5 deyim benimde hala çok yanıyor. Bebeğin saçları çıktığı için mide yanması olurmuş öyle diyorlardı. Doktorda bebeğin çok saçlı demişti. Bir bardak soğuk süt içebilirsin beni biraz rahatlatıyor. Belki sende de işe yarar
Gozde2625 koalababy ben genelde bir bardak soğuk süt içiyorum.Çok sıcak ve çok soğuk şeyler yemiyorum.Baharatı da azalttım iyice şimdilik biraz daha iyi.
koalababy H-melek zeytin çok severek yiyorum onu bile bıraktım ama araştırıp dikkat ederim yine saol canım
koalababy Medinevurall066 süt bende fayda etmiyo günde en az 2 bardak içiyorum ama :( herkes saçı çıktıgı için diyo ama drlar bilimsel olarak öyle değil diyo bilmiyorum nedenini ama baya zor bi durum
ssuleeyuce koalababy bebis dogunca cunku cidden son haftalarda bi basliyo gecmiyor. Benim ozellikle gece oluyor yatarken ve aniden kalkinca
koalababy MervErdo acaba ondan mı bi kaç gündür sabaha karşı yogurt yeme isteği ile uyanıyorum iç güdüsel ama belki de iyi gelmiştir farketmemişimdir
Medinevurall066 koalababy leblebi dene bide belki onun faydası olur mideni yatıştırır belki. Allah yardımcın olsun canım
koalababy Cesurunannesiiu evet bende öyle okumuştum :( bu sefer farklı bi şurup isticem bakalım inş hafifletir
Haticeyuce31 koalababy ben 17 +5 im yeni basladi 2 gundur aci aci yanıyor vala soda içince hafifliyor biraz