Snmhsn benim doktorum bana ısrarla normal yapalım deneyelm dedi. 2200 gramlık bebeği rahat dogurursun dedi muayene de yaptı ama ben bebek yorulur diye korktugum için sezaryen istedim ısrarla. Bizim de basta 38.haftaydı ama yaklasık ğç haftadır haftada iki gün kontrole gidiyorum pazartesi perinatolog perşembe kendi doktorum takip etti. Perinatolog bebekte çok ilerleme olmadıgı için persantil yüzde 3 ün altında dedi o nedenle 37 de dogum yaptırılması gerek dedi. Kendi doktorum da inceledi şimdiye kadar usg leri tek tek 37+2 de doguma karar verdi