yusufbebekk447 İki çocuğum var. Biri 2400, diğeri 2600 doğdu. Sonra 200’er gr düştü ikisi de ( şiş inince). Ama sonrasında ayda 1,5 kg aldılar. Hiiiiçç korkmayın, endişelenmeyin. Sağlıklı olsunlar, gerisi önemli değil inanın 😉 ( Bi de genelde ufak doğan bebekler daha çabuk toparlanıyorlar )