Esra2158 Ayssmom valla bende bi kac gonderi oncesinde paylasmistim benimki zor gecti 1 buvuk hafta gecmedi hep kanadi 😔 sukur iyiyim suan gitti yok bisey , tekrar yakalanmamak icin cok dikkat ediyorum
Ayssmom Esra2158 valla :( kanama olmasa alışmıştım ona ama kanama yapınca canımı sıkmaya başladı 🥲🥲🥲🥲 inşallah olmazsın birdaha
bebisini-bekliyor Ilık suya oturun suan ilaç kullanamıyorsanız o rahatlatıyor bende amelıyat olmuştum ama sonradan yıne çıkıyor zaten sureklı oturmak acı yemek kabızlık gbı bir suru sebepten dolayı