Fadimehnk Gunes_84 normal canım kullandığın sürece o renk oluyor hatta kan ilacı da alıyorsanız O da kabızlık ve mide yanması yapıyor tasalanmaya hiç gerek yok
Egeligelin Gunes_84 ahhh ahhh sadece simsiyah olsa iyi belli bir süre sonra kabızlık yapıyo sindirim sistemimi mahvetti dolayısıyla beslenmemi de çeken bilir 😞
Gunes_84 Egeligelin gerçekten çeken bilirmiş. Bende zaten normalde de kabızlık vardı hamile değilken bile ama her akşam kayısı çayı içiyordum onunla her gün çıkıyordum. Ama doktor her akşam içme 2-3 günde bir iç dedi kayısı çayını.
Arwen21 Gunes_84 ilk günler benim de öyleydi çatladım resmen ama bir haftadan sonra vucüt alışıyor normale dönüyorsun ☺️
Egeligelin Gunes_84 bana doktor bıraktırdı 8 gün oluyo hala tık yok ağlıcam artık kan değerlerimde düştü tabi kan serumu takıldı bugün hayırlısıyla bi atlatsak bu günleri🤒
Gunes_84 snglysl sıkıntılı olmaz mı hiç nefes alamıyor insan 3 aylık hamileyim sanki 5 aylık gibi karnım😄
snglysl Gunes_84 Maalesef ya. Birde yanlış bilmiyorsam ıkınmak sıkıntılı olabiliyor. Bir araştır istersen onuda 😇
Razz7020 Gunes_84 genelde prospektüslerde yazıyor bu tarz ilaçların etkileri😀 okuma alışkanlıklarımız pek olmadığından ilk bi şok yaşıyoruz. Artık ilk işim ilaca başlamadan okumak oluyor benim canım aklında olsun seninde🌸