Gunes_84 Hayırlı akşamlar arkadaşlar 4 gündür Demir/Folik asit kullanıyorum bugün farkettim ki,çok özür dileyerek yazıyorum büyük tuvaletim simsiyah bu normal mi? Çok şaşırdım dondum kaldım.kullananlar yazarsa çok sevinirim🙏🏼❤️
babyberry Gunes_84 Demir ilacı yapıyor bunu en sık görülen yan etki diye prospektüste yazıyor bende de aynı durum söz konusu merak etmeyin :)
edakah Gunes_84 evet öyle oluyor malesef doktor bana verdiğinde uyarmıştı sakin tedirgin olma diye ama zamanla alışıyorsun 😄
snglysl Gunes_84 Maalesef bende 4 gündür kullanıyorum benimde simsiyahtı. İlk gün baya şok olmuştum. Sonra alıştım 😂😂 demir ilacını yazarken dedi ki magnezyuma da başlayacağız hem yararı için hemde demir ilacı kabızlık yapar diye. Hatta çıkamıyorsan günlük 2 tane magnezyum bile içebilirsin demişti. 4 gündür sabahları hem demir alıyorum akşamsa magnezyumu içiyorum. Sıkıntı yaşamadım.
mercimekkoftesi1 Gunes_84 ilk gördüğümde bende çok korktum 😅 bi de bnm düşük riskim vardı kanamam oluyordu Allah dedim yolunda gitmeyen bişeyler var 🤦🏻♀️ Ama çok şükür her şey yolunda gidiyormuş boşuna korkmuşum
edakah Gunes_84 sakin ihmal etme vitaminlerin yerini yediklerinle doldurabilirsin ama demir hapı hamilelik sürecinde çok önemli doktorum hergun aksatmadan almam gerektiğini söylemişti. Hiç atlamadan hergun içiyorum.
Gunes_84 edakah bana D vitamini,Demir folik asit birde balık yağı verdi gebyfoll omega 3 DHA hergün bunları kullanıyorum 🤮 o balık yağından tiksiniyorum psikolojik olarak sanki Hamsi kokuyorum
Gunes_84 snglysl bana D vitamini,Demir folik asit birde balık yağı verdi gebyfoll omega 3 DHA hergün bunları kullanıyorum 🤮
Gunes_84 mercimekkoftesi1 Ben en çok şeyden korktum mide kanaması geçirenlerin büyük tuvaleti simsiyah olur annem geçirmişti ordan biliyorum. Hem hamileyim hem mide kanaması geldi aklıma ödüm koptu resmen..
Attent Gunes_84 evet canim ben hazirandan beri cekiyorum :) demir oldugu icin icinde ya ishal yada buyuk tuvalete siyah renk verir
Gunes_84 Attent keşke ishal olsam buna çok ihtiyacım var 4 gündür bugün çıktım tuvalete oda çok az yani 😔
Arwen21 Gunes_84 ilk günler benim de öyleydi çatladım resmen ama bir haftadan sonra vucüt alışıyor normale dönüyorsun ☺️