Kız yok acımıyo ben kac kere alttan muayne oldum ilk ogluma gebeyken catı muayenesi oldum bir hafta sonra yine alttan uyarı verelim sancılar baslasın dogumun olsun diye doktor bida kurcaladı eliyle ondan bir hafta sonra aynı islemi tekrar yaptı 🙈 sancılarım geldi dogumhanede ebeler in saat bası kurcalamalarını hic saymıyorum bile 😄 neyse öyle böyle dogurdum sonra rahim yarası falan oldum doktorum tedavi ederken haftada bir oda ayrıca kurcaladı 🙈 simdi yine gebeyim artık 40 haftalıgım ve 3 haftadır doktorum yine sürekli kurcalıyor valla birde catı muayenesine zor demeyin lütfen alttan uyarı verip rahmin sıyırma işlemini falan yapıyor artık dogumun baslasın diye ona nasıl dayanacaksınız birde catı muayenesi zor diyenler illaki biraz kendinizi sakin tutun bisey hissetmesiniz yoksa normal dogumu hic denemeyin bence derim 🤷♀️