eCeCik Arkadaşlar 19+2 deyim şu anda sorunum şu ki evlenmeden önce 45 kiloydum ve yıllarca hep bu kiloda kaldım. Evlendikten sonra 6 kilo aldım 51 kilo oldum sonrasında hamile kaldım. Şu an 56 kiloyum her gören çok şişmişsin karnın kocaman yüzün şişmiş kemiklerin irileşmiş tarzında cümleler duyuyorum ve inanılmaz üzülüyorum😕 psikolojim alt üst oldu. Annemde hamileliğinde 22 kilo falan almış hamilelikte biraz almaya meyillyim sanırım çok dikkat etmeme rağmen bi 5 kilo aldım çok mu almışım az mı almışım kestiremiyorum, hergün lierac sürüyorum çatlamamak için. doktorum kızmadı bana kilo alımın güzel dedi sizler kaç kilodasınız uzun oldu biraz hakkınızı helal edin 😞
Nur55 eCeCik 33 haftalığım 16 kilo aldım canım oluyo yani ister istemez yemekle de hiç aram yok dert etme hiç
inci_f eCeCik hamile kaldigimda 49 kiloydum, 30. Haftadayim 9 kilo aldim ama sizin zamaninizda da 4.5 5 kilo almistim ve doktorum her ay 1 kilo 6.aydan sonra her ay 2 kilo olmali demisti zaten... onu da gectim kilo almak icin bundan guzel bi zaman olabilir mi??? Kendinize dert edeceginiz hic nisey yok bence, tadini cikarin 🤙🏻🤙🏻🤙🏻
Yoncaeroglu eCeCik zaten zayıf hamile kalmışsınız 15 20 kiloya kadar alınıyor ben 59la kaldim şuan 70 kiloyim 32 haftaligim doktorum beslen mene dikkat et dedi kilolu kalmışım ve 12 kilo almam gerekliymiş 9 ay boyunca canım bence sen gayet iyisin tabiki yinede dikkat etmek gerek üzülme ağzı olan konuşuyor 😊
Esracim eCeCik şu herşeye yorum yapan insanlara kürekle vurasim geliyor. Tatlım sen hamilesin kilo almam gayet doğal. Sadece yagdan almıyoruz ki. Rahim kanseri miktarının artışı vs vs. 50 kilo alanı da duydum. Doğumdan sonra eski haline hızla donersin
eCeCik Nur55 ama insanları anlamıyorum birinin suratına bakıp aa nemkadar şişmişsin denir mi ya😕 inşallah hepimiz aldığımız kiloları veririz kolaycana
Nur55 eCeCik sorma valla bugün biri de bana yüzün ne kadar şişmiş dedi bende elim ayağım da şişti normal sonuçta hamileyim dedim hiç üzme kendini boş insan çok moral vercekleri yerde anca konuşurlar işte
Ekimannesi Boşver kendini bilmezleri canım, bebeğin sağlıklı olsunda takılma bunlara, bende 22 haftadayım 7 kilo aldım, bazen çok mu hızlı gidiyorum diyorum ama napayım alınıyor işte
eCeCik Ekimannesi bende düşünüyorum hızlı mı gidiyorum diye ama ekmek yemiyorum tuz şeker yok yürüyüş yapıyorum düzenli daha ne yapabilirim bilmiyorum😞
Heather eCeCik 31 olacağuk 1 gün kaldı 15 kilo oldu aldığım. Boşver milleti yaa eminim bunu söyleyenlerde ay doğum kilolarım yapıştı diyen tombik teyzelerdir. Hamile kaldığımdan beri kimseyle hamilelikle ilgili konuşmuyorum soruları tarım ağız yanıtlıyorum kafam çok rahat. Üzdüröeyin kendinizi kimseye lütfen. Ne kilolar alınıp veriliyor ömürde. Bu arada bende dikkat ederken aldım bunca kiloyu🙂 daha az yesem normal diyet gibi olacak😊 dr sıkıntı yok diyorsa yoktur ultrason gözlü teyzeleri ablaları ve arkadaşları boşverin🙂)
Ayse1608 eCeCik Boşver canım kim ne derse desin bende çok kilo aldım evet memnun değilim çok üzülüyorum 65 kgdım 78 civarı hamile kaldım şuan ise 20+1im 88 im . Göbeğim vs çok yok ama yanlara doğru genişledim.Allahın izniyle bebeklerimizi kucağımıza alalım veririz tekrar🙏
eCeCik yaseminnn54 Lunaa Cnncagman Buseniz Ayse1608 Arkadaşlar desteğiniz için çok teşekkğr ederim gerçekten çok iyi geldi bende artık kulaklarımı kapatmak istiyorum❤ Bebeğimin sağlığı daha önemli haklısınız.
Buseniz eCeCik canım ben ilk evlendim 43 kiloydum evlendikten 1 ay sonra hamile kaldım ve kızımı tam 80 kilo ile doğurdum çok kilo aldım ama bu kiloyu vermek istemediğim halde 3 ay içerisinde verdim şuan yine hamileyim 50 kilo ile hamile kaldım 19 haftalığım 1-2 kilo aldıysam anca hiç sıkma canını .
Lunaa eCeCik bizim sülalenin kadınlarıda çok acımasızdır. Hemen yapıştırırlar. Bak yine sinirlendim 😡 ben daha 2 aylık hamileyim 3 kilo verdim. Allahımm çok korkuyorum zaten iriyim bir de kilo alırsam onlara malzeme çıkacak. Takmamaya çalışmamız gerek.
Cnncagman eCeCik canım bunlara takılma bence ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı gelişimi geriden geliyordu zaten. Şuan hamile kaldığımda doktorum beslenmene çok dikkat etmelisin bütün vitaminlerden kendini esirgeme ye dedi. Evet kilo alabilirsin fazlası zarar olabilir ama düşünsene mucizen gelecek sana herşey onun için bence bu kadar kafaya takma milletin ağzı torba değil büzesin. Sen beslenmene bak bebeğin için herşey rayına oturur zaten emin ol 🤗🤗🤗
yaseminnn54 eCeCik Evlenmeden önce 42 kiloydum hiç 45 i görmemiş biri olarak 2 sene sonunda 54 kilo oldum bekarken daha çok yerdim kilo almazdım ne olduysa evlendikten sonra oldu 🤦🏻♀️😂😂 tam biraz vereyim diye niyetlendim hamile kaldım 20+0 dayız şuan 2 kilo almış olmama rağmen başından beri belli olan bir karnım var sanırım iç karnım küçük. Yine de bu duruma takmış olan insanlar var yok seninki bebek değil göbek zaten biraz göbeğin vardı, çok kilo almışsın az ye vs vs neler duyuyor bu kulaklar 😂 Ama takıyor muyum hiç birini ? Göbek benim kilo benim bebek benim vücut benim inan umrumda değil 🤗 Kendileri 30 kilo almış bana çen çen ötüyorlar bende dönüp seviyorum ben bu halimi diyorum boşveeeer sen sadece bebeğini ve sağlığını düşün 😘
Hana2867 dnzzfr hımmm🤔 ama ben normal kilomun altındaydım hamile kaldığımda zayıftım yani 😌inşallah sağlıkla gelsinler miniklerimiz 🤲🏻
oglusunakavusmayibekleyenanne eCeCik sen milletin ne dediğine bakma psikolojini da bozma bebeği strese sokma canim hiçbirşey senden ve bebeğinden değerli değil b3n 30 haftaligim 7 kilo aldım şuana kadar 81 ile hamile kaldım şuan 88 kiloyum hiç dert ermiyorum emin ol doğumdan sonra kilo kalmıyor benim arkadaşım 25 kilo aldı doğumdan sonra hepsi gitti