SimgeTopcu çok korkuyorum göbeğim geri gitmez diye bende sezaryen olmak istiyorum normal doğum korkusundan..
Bende şöyle bi sorun var koronadan dolayı bu yıl ben maalesef çok kilo aldım ve beni hep korkutular sakin bu kiloyla hamile kalma göbeğin geri gitmez diye
Ama Allahın işi gerçekten plansız hamile kaldım şimdide korkuyorum işte doğumdan sonra ne yapacağım diye dikiş bi yandan çocuk bi yandan 😓