Papatya_m
Canım benim ben de aynı dertten yana sıkıntılıydım benim babam da 48 yaşında kahve işletiyor günde 3 paketi buluyordu bazen gece uykusundan kalkıp sigara içiyordu ben kan testine götürmek istiyordum onu bildiğim sağlık ocağı 5 dakika uzaklıkta yok inat etti benim bir şeyim yok diyordu gitmiyordu bir gün bel fıtığı çok ağrınca çıkmış sağlık ocağına iğne olsun diye doktorda onu korkutmuş belin sorun değil de ciğerlerin çok kötü durumda koah başlangıcı olabilirsin sen hemen kan ver diye babam hastalıktan çok korkar hemen kan vermiş 1 haftaya çıktı sonucu çok şükür tertemiz ama sağlık ocağından dışarı adım atar atmaz paketi atmış ve 2 sene oldu hala ağzına koymadı 1 tane bile bunu anlatmamın sebebi bir doktora götürsen korkudan belki bırakır