Zeynep0606 Dedigim gibi pıhtılaşma var mi yok mu bilmiyorum insallah yoktur olanlarda da hicbir sorun çıkmaz 🤲 2sene once 6haftalik kimyasal oldu gebelik düşünmediğimiz için bilmiyodum bile nisanda da değerim sadece 67ye yükselip 15e dustu hic tutunamadan dustu prolaktinim yüksekmiş ona bağladı doktorlar. Araştırılmasını istedm ama hiç tutunamadigi için normal kabul edildi tetkik yapılmadı. Onlem amaçlı doktorum en bastan beri kullandiriyo progestani da coraspini de. Rabbim sag salimce vakti saatinde kucaklarimiza alıp büyütmek nasip etsin inşallah 🤲😇👶