Rojda24 coraspin 100 kullanıyorum pıhtılaşma var mi yok mu bilmiyorum 2dusukten sonra önlem amaçlı 5.haftadan beri kullandırıyo. 32.haftada bırakcaz dedi nasip olursa. Ama Allah korusun 32den sonra bisey olursa diye de icim içimi yiyo etkisi çok uzun süre süren bi ilacmis o yüzden 32de biraktiriyomus çoğu doktor