Gokceeeee-_ Ysfsltn Biraz oluyor gözünü korkutmak gibi olmasın kolumun üstüne yatamıyorum 2 gün sonra geçiyor ama
Kubra-kurt-aksoy Ysfsltn ultrason cihazı yok küçük bir cihaz var onunla kalp atışını dinliyorlar sadece 😊
Gokceeeee-_ Ysfsltn Küçük bir cihaz var onunla sadece kalp atışını dinledi benim hemşirem ultrason cihazı yok ama başka yerde nasıldır bilmiyorum
Htcnrmllslhgl Ysfsltn tatanoz yapıyorlar ama son 5 yılın ıcınde olduysan sıkıntı yok br de kan tahıllı yapıyorlar değerlerine bakıyorlar ben genelde kan tahlılı yaptırdıktan sonra doktoruma atıyordum sonuçları o da değerlendırıyordu
rumeysa-96 Ysfsltn valla ben açıkcası sağlıkocağından memnun olmadığım için gitmiyorum çok gıcık oluyorum doktorlar ebeler keyfi çalışıyor resmen öyle bi yer değiştiremiyorumda bi aşılarımı yaptırdım tansiyonumu kilomu bebeğin kalbini evde kendim takip ediyorum
Ysfsltn rumeysa-96 bende şekerime tansiyonuma kiloma her gün bakıyorum ama idrar ve kan tanhiline bakmaları iyi olur
rumeysa-96 Ysfsltn onu da cinnet geçiresim geliyor onlar sormuyor bile ben soruyorum sebep sonuç diyor doktor çıldırdım artık en son kan benim damar benim sanane yaz dedim şok oldu 😂 artık uğraşmamak için inan özelde yaptırıyorum tahlillerimide
Lololiya Beni çağırıyolar düzenli üç kere gittim 19 haftalığım 21 de tekrar çağırdı aşı için ben çok memnun kaldım kalp atışını dinlediler kilo tahliller birde tansiyona baktılar gayet ilgililerdi😊
Duruaslan Ysfsltn tetanoz aşısı önemli canım yaptır mesela hamilelikte paslı bir şey elini kesince tetanoz vurulman gerekiyor bu vurdukları koruyor seni
acemianne1 Ysfsltn aile hekimine kayıt yaptırıyorsun, hamilelik netlesince ilk muayaneye gidince, onlar da takip ediyor. 19.u haftada gel tetanoz aşısı var dediler bana da daha zamanı gelmedi.
Ysfsltn acemianne1 bende 14 haftalığım pazartesi çağırdılar aşı diye düşünmüştüm demek kayıda çağırıyorlar
Anne54 Ysfsltn bilmiyorum herkesten herkese değişiyor benim 3 ay bittiğinde vurulmuşum düşün 12. Haftalarımda ama başkalarını 20. Haftalarında çağıroyorlarmış 🤔
Ysfsltn Kubra-kurt-aksoy anladım teşekkür ederim ,ilk gebelik olunca sorular biriktikçe birikiyor tecrübesizlik zor🙃😊
Kubra-kurt-aksoy Ysfsltn bende sizin gibiyim merak etmeyin benim de ilk hamileliğim bende sürekli çevremdekilere soruyorum 😊🤭
Sibelrx Ysfsltn vallahi bilmiyorum bir tane oglum var 5 yil yapmiyolarmis ama 5 inci senesi diye heralde 2 ci cocuktata yapiyolar heralde bi bilgim yok