Ysfsltn evet onlar da bu süreci izliyorlar. Benim sağlık ocagim da ki doktor ve ebe tansiyon, kan tahlili, kilo takibi, kalp atışı, tetonoz aşısı takiplerimi yapıyor. Sağlık acagindaki doktoruma her ay gidiyorum bebeğin ultrason fotosuna ve yaptırdığım kan tahlillerine bakıp süreci takip ediyor. Bence Bu çok güzel bir şey çünkü 2 yerden de takip ediliyorsunuz 😊