HandeZeynep Bebegimgeliyo Bende 11+3üm bulantılarım gidince iştahım çok açıldı.Herşeyi yiyesim geliyor.Kendinizi durdurabiliyor musunuz?😀
2bebis1anne Bebegimgeliyo 10+3 haftalik hamileyim hic belirti yok arada aksamlari halsiz duserdim oda bitti sanki hamile değilmiş gibiyim arada bulanti oluyor ama kusturacak kadar degil cok rahat geciyo şimdilik
HandeZeynep Gamzissss çok az bir fakla😀😀😀Allah hepimizin bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin🙏🏼
Gamzissss HandeZeynep Aminnnn canımmm İnşAllah 🙏 Rabbim sağ Salim kavuştursun hepimizi miniklerimize 😍❣️❣️😍😍
Melisacaaglar Bebegimgeliyo 11+1deyiz yorgun geçiyor sabahları bide bulantılarım oluyor az az. Uykuya doyamıyorum hiç. Çalışıyorum bi de Ağustos ayını dört gözle bekliyorum işten ayrılmak için bebiş için sağlıkla gelir inşallah hepimizin ki
Varol123 Gamzissss devlette yaptir bence benide 2 hafta sonra cagirmisti 7 şubata denk geliyodu bende 5 subatta gidicem ama devletten şaşmayın bence tahlil tetkik konusunda devlet her zaman garanti
Oykum_06 eelifmavi bişey soracağım kızlar yaklaşık 3 senedir illadin kullanıyorum. Doktorum bebeğe hiçbir şekilde zarar vermiyeceğini söyledi. Bende devam ediyorum. Sizce doktorum doğrumu söylüyor kızlar ilk gebeliğim bu arada ?
Oykum_06 Bebegimgeliyo bişey soracağım kızlar yaklaşık 3 senedir illadin kullanıyorum. Doktorum bebeğe hiçbir şekilde zarar vermiyeceğini söyledi. Bende devam ediyorum. Sizce doktorum doğrumu söylüyor kızlar ilk gebeliğim bu arada ?
Aleyna06 Bebegimgeliyo çok şükür canım 3. Ayimizdayiz ama hala bir mide bulantısı iştahsızlık gibi bir belirtim yok hala 😊 umarım tüm anne adayların da olmaz