Esmente29 Oykum_06 benim ikinci gebeliğim ama hepsi ayrı heyecanlı bir oğlum var bakalım ikinci ne olacak oğlumu 16. Haftada öğrenmiştim muhtemelen bu da öyle olur gibi geliyo 12 de emin olmadıkları için söylemiyo doktorlar
Syma-ma Kizlar ben 7. Haftamda ilk kontrole gittim 30 Aralık’ta bana ikinci kontrol için Şubat ortasında gel dedi yani 13 haftaya falan denk geliyor normal mi bu aralık sizin doktor kontrolleri ne sıklıkla oluyor
Esraesra1 Syma-ma bende 7 haftalikken gitmistim.banada öyle demisti. Eşimle icimiz rahat etsin diye 2 hafta sonra tekrar gittik.
Ays0 Esraesra1 Syma-ma ben de 7+3de gittim kalp atışını dinledim ve 12 Şubat’ta 12+3 oluyor o zaman gel ikili test yapalım dedi bakalım. Sorun olsa belli eder diyorum da insan heyecanlanıyor bazen acaba birşey oldu da bilmiyorum mu diye korkuyorum ama bundan sonra ayda 1 çağıracak zaten yapacak birşey yok 🙈
Esraesra1 9+6 haftaligiz. Gunlerdir iyiydim bugun bulantidan perisanim. Kafami yastiktan kaldiramiyorum. uykum var bulantidan uyuyamiyorum sinirlerim bozuldu oturdum agliyorum
Gamzissss Oznur_08 Ya ama düşünsene sürekli kıllanıyorsun miden bulanıyor her 10 günde bitiyor 😂😂 bende yazdırcam artık 😂 ben yazılmıyor sanıyordum 🌺😍
Panday 13 haftalığız başlarda bulantı kusma halsizlik çok fazlaydı şimdi daha sakin ilerliyoruz. Dün ikili test için gittiğimizde cinsiyetini söyledi doktorumuz. Umarım kordon bağı ile karıştırılmamıştır. Oğlumuz olucak inşallah 🙏
sehri_hzr Bebegimgeliyo 10+2 iştahsızlık baş dönmesi 😢acıkmak ama yiyememek meyve ile besleniyorum ve patates
Ugur_bocegi001 Bebegimgeliyo bu sabahları istifra etme olayım olmasa 🤭 11+5 haftalığım kızlar bugün midem çok rahatsız. Kramplarım ve baş ağrım var. Göbeği çıkan var mı aranızda 🙄
Bebegimgeliyo Ugur_bocegi001 ya benimde mide yanmam çok bayağı saçlı olcak galiba 🤣 sabahları çubuk kraker ye istersen sabah bulantı ya iyi gelir diye okumustum
Ugur_bocegi001 Bebegimgeliyo Yok canım bende fayda etmiyor, leblebi de yiyorum ama o bulantı illa olacak 😀 hemen kahvaltı yapmam gerekiyor uyanır uyanmaz anca öyle kesiliyor 😀
Ays0 10+4 olduk. Bulantım belki geçmiştir diye 1 gün prilam kullanmadım acillik oldum 🤭 Biraz hareket edince belimle kalcamin birleştiği yer felaket ağrıyor daha çok küçük ağırlık yokken bu kadar ağrı normal mi bilmiyorum 😏
Gamzissss Varol123 Şu an kendi evimde değilim canım annemdeyim o yüzden kendi doktoruma gitmedim buradaki gittiğim de 8 şubatta gel dedi sanırım o zaman söyler ya da yapar diye düşünüyorum ama özele gidiyorum kararsız kaldım devlette mi yaptırsam 🥺
Varol123 Gamzissss devlette yaptir bence benide 2 hafta sonra cagirmisti 7 şubata denk geliyodu bende 5 subatta gidicem ama devletten şaşmayın bence tahlil tetkik konusunda devlet her zaman garanti
HandeZeynep Gamzissss çok az bir fakla😀😀😀Allah hepimizin bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin🙏🏼