Bebegimgeliyo Smanrsmsk61 en dertlimiz sen olabilirsin 🤣 biran önce Ağustos gelse 🥰🌸🌸 sağlıkla alalım inşallah hepimiz
Smanrsmsk61 Bebegimgeliyo en çok istediğim şey biliyo musun millet kilo alıyo iskelet gibi kaldım açken bile midem bulanıyo çok farklı bişey Allah sağlıkla almayı nasip etsin kucağımıza ♥️♥️
Bebegimgeliyo Dyg61 ya aynıyız seninle bende ilaç sayesinde iyiyim cok şükür baska biseyimyok inşallah gecer canım 3 aydan sonra
Dyg61 Bebegimgeliyo valla ne zaman geçecek dıye bekliyorum bıraz tadını çıkarmak istiyorum inşaAllah şu haftamız da bitsin hayırlısıyla geçer heralde 🤲🏻
Erva4104 13 haftalık olduk bizde elhamdülillah gecen haftalarda cok kotuydum şimdi duzene giriyor gibi bi tek ara ara sabah bulantilari oluyor bide bel ağrısı ve nefes darlığı cok çabuk yoruluyorum nefes nefese kaliyorum
Bebegimgeliyo Erva4104 artık 2 kalp var canım vücudunda bende aynı şeyi yasıyodum özellikle merdiven çıkınca cok kötüydüm 🌸
Ozgeemrahh Bebegimgeliyo 11+4 olduk 2 gündür bulantılar azaldı ama koku hassasiyetim hat safada üçüncü gebeliğim diğerlerinde hic böyle olmadım evde hersey kötü kokuyor🙄
Anneyimm2 Bebegimgeliyo 10+6 herseyı yiyemiyorum dusuk riskim var yatıyorum oyle kasık agrısı bel ağrısı cok şiddetlı yinede cok sukur bebegım benimle bırakmadı beni
Bebegimgeliyo Anneyimm2 allah yardımcın olsun canım sağlık olsun gerekirse yat bir yerde okumuştum kadın çocuğunu kucağına alınca değil 9 ay 19 ay bilerim yatarım demişti 🌸🥰
minikoglumm Bebegimgeliyo ay ben yeşil zeytin almıyorum artık eve vallahi aklım beynim dolaba doğru yöneliyor çünkü canım ye ye ye diye 😃😃😃😃 tatlı yine çok şükür canım istemiyor cayın yanında genelde bisküvi oda haftada 1 2 anca sütlü tatlı yaptım dün bugün yiycsm baligin arkasından yemeye korktum😀
Bebegimgeliyo minikoglumm benide et ve et ürünleri rahatsız ediyor canım tatlı da yok 🤣 ben anlayamadım ne olacak bu bebiş
Oznur_08 Bebegimgeliyo canım uykusuzluk çekiyorum ve göğüslerim aşırı büyüyo ve acıyo sanki içinde diken var gibi 😂 11+2 haftalığız 🥰 prilamla sorunsuz bir mide dönemi geçiriyorum şükür başka bişeyim yok kendime hatırlatmasam karnımda olmayınca unutuyorum hamileliğimi😂 ben normalde ekşili acılı yiyecekleri çok severken bu gebelik beni aşırı tatlıcı yaptı gözüm reçelde helvada yada çikolatada 🥰
Gamzissss Oznur_08 Bende prilam kullanıyorum da canım bu ilaç reçeteye yazılıyor mu ben parayla alıyorum da boşu boşuna vermeyim yani 55 TL 😂😂
Gamzissss Bebegimgeliyo yaaaa kan testleri idrar falan yaptılar ama bişey çıkmamıştı yoksa bende de mi var enfeksiyon
Bebegimgeliyo Gamzissss doktorum enfeksiyon bulantı ve halsizlik yapar demişti az dı galiba benim hiç belirtim de yoktu ama çıktı sonra bir kerelik bir ilaç aldım suyla içilen ondan sonra iyi oldum eskikisi gibi idrara da çıkmıyorum istersen birdaha baktır canım benim idrarda çıktı
Oznur_08 Gamzissss evet kesinlikle yazılıyo ben acilden yazdırdım eşim vermedi o parayı cimridir hastaneye gitti yazdırdı😂😂
Maviyesill Gamzissss yazılıyor sağlık ocakları da yazıyor hatta o zaman da 18 e düşüyor fiyatı ben öyle almıştım
merve1212- 13 haftalık oldu 💓 Neredeyse hiç geçmeyen kasık ağrısı, özellikle akşamları rahat bırakmayan bulantı, iştahsızlık, yorgunluk.. bir de çokk heyecan var sonraki kontrole kadar vakit gecmiyor sanki 🥰 inşallah sağlıkla kavusalim hepimiz bebeklerimize
FatmanurAyz BiZde 10 haftalığız bulantılarım oluyor her sabah kalkınca gun ıcınde de mıgdem bulandıgı olıyor ıstahım pek yok sukur yinede ıkı tarama ıcın gun beklıyorum bakalım ☺️🌸