NaimeYilmaz Kibarbaby normalde L gıyıyorm gebelıkte 40 beden yanı ama xl aldm öle buyukte gelmedı aksıne cok rahat ettm beden ölculerınızı soledıgınızde arayıp sıze uygun bedenı soyluyorlar
Pinkoloji NaimeYilmaz benim eşimin gözleri görüyor canım superman sanırsın 🤣 🤣 astar etek giy diye tutturdu ömrümü yedi 🙈💆
Ezo35 seymen lohusa Pijama takimimi lohusa sepetimden aldım. Müşteri hizmetleri boyunu kilonu falan sorup ona göre yönlendiriyor. Benim de basen kismim daha fazla o yüzden lcw de ki geceligi XL aldım ama L rahat olurMuş