Minemine
Benimde idrar testim negatifdi doktora gttiğimde kese bebek yoktu kan tahlilimde beta 53 çıktı 3 haftalık hamilesin ama beklicez bos gebelik yada dıs gevelik olabılır dedı 2 gun sonra beta degeri iki katına cıktı 1 hafta sonrada kese görğnmüştü gec yumurtalama olmus şimdi 33 haftalıgız. Biraz daha bekleyin imşallah bir sorun olmaz🙏