gel_artik_bebegim merhaba, bende geçen 5.5 aylıkken bebeğimi kaybettim. Ve 6 yıllık evliyim. Size şu kadar söyliyim kastıkça gerçekten olmadığını gördüm. Siz neler yaparsanız yapın o zamanında geliyor. Tabi sağlık açısından bir sıkıntı varsa tedavisini olun ilacını kullanın ama onun haricinde kafanızdan şunu silin bu ay da olmaz ise artık olmaz demeyin ümitsizlik sizi de ilişkinizi de yıpratır.. eşiniz ile ilişkiniz sadece çocuk olsun diye olmaya döner.. amaan nasılsa her ay yumurtluyorum napayım bu ay olmaz ise bir dahaki ay olur diyin.. çünkü stres vücudunuzda yumurtlamayı engelleyen hormonu tetikliyor…Rabbim vakti ve zamanı gelince sağlığı ile sıhhati ile nasip etsin 🤲🏻 Ben aniden kaybetmenin acısını yaşıyorum ama Rabbime dua ediyorum nasibimde varsa tekrar nasip edersin diyorum.. ümitsizliğe kapılmadan hatta şuan anne olacak adayların mesajlarını okuyarak üzerine gidiyorum 🤲🏻 Pes etmeyin ama kafanızı da tamamen ona odaklamayın ben en beklemediğim an da kalmışım söylemesi ayıptır çocuk için ilişkiye girmediğim zaman diyeyim 🙈☺️ Sabırla ve duayla isteyin ama pes etmeyin 🙏🏻