Kizimveoglumm Minisinannesiii yeni doğan için prima premium care kullanıyorum birkere kızım için aldım 6 numara a101 bezi kızımın poposunu mahvetti yeni dogana kim bilir ne olur
nilsmother Minisinannesiii ben biminkini aldım inş iyi gelir akrabam bebegi dogdugundan beri bimin bebek bezini kullanıyor çok memnun
Annekus Minisinannesiii şok bezi kullanıyorum bebeland bir kere bile pişik olmadı tabi bebiş hassas ciltliyse bilemem benim deneyimim bu yönde