Ben ilk çocuğumda önce canbebe kullanıyordum çocuğum 3 aylık olduktan sonra sızdırma yapıyordu bim’in bezini kullanmaya başladım 2 yaşına kadar onu kullandım valla çokta memnun kaldım şimdi ikinciye hamileyim sleepy aldım bebeğim biraz büyüsün yine bim’in bezine geçiş yapcam ☺️