Cemrenin_annesi80 ben yapıyorum. Normal ekmek hamuru yapıyorum iç harcını robottan geçiriyorum soğanı biberi domatesi falan. Fırında pişiriyorum sonra hemen çıkarınca sofrabezine sarıyorum yumuşak kalıyor. Ben çıtır seviyorum fırından çıkarınca çıtır oluyor öyle yiyorum 😀 ama eşim yumuşak seviyor beze sarınca yumuşak oluyor. Ocak’ta tavada yaptım kapak kapattığım için terleme yaptı güzel olmadı.