Cemrenin_annesi80 Kızlar evde lahmacun yapan varmı hamuru felan herşeyi size ait yapanlar söylebilirmi nasıl oluo yapmak istiorum ama kötü olur diyede yapmak istemiorum
umaydurununannesi Cemrenin_annesi80 ben bı kere denedım ıc harcı ıyıce robottan gecırdım ıc harcı guzeldı ama fırında cok kurudu hamuru o yuzden ıc harcı kendın yapıp lahmacuncuda yaptır derım 😊
Tugceery Cemrenin_annesi80 İnternetten nefis yemek tarifleri sitesinden bakabilirsiniz lakin firindakinin yerini tutmuyor bence
babyberry Cemrenin_annesi80 nefis yemek tariflerinin mayalı hamurlu olanını yapıyoruz biz hep ama fırında değil tavada yapın iki tane büyük tava ve kapak koyun ocağa önce 2-3 dk kapakla sonra kapağı çekin üzeri açık 2-3 dk daha pişsin nefis oluyor gerçekten fırında çok kuruyor ve aşırı zaman alıyor böyle yarım saate hazır olur tüm lahmacunlar
Sermec27 babyberry bizde öyle yapıyoruz iç harcını robotta cektirip hamuru ince bir sekılde acıyoruz bir geniş tava ama alüminyum ve teflon olmamalı hamuru tavaya yerleştirip harcı koyuyoruz üstüne kapagını kapatıp 5 6 dk pişiriyorsun cok güzel ve yumuşak oluyor 🥰
Ttugbablgn-77 Bende yaptım daha önce iç harcı falan çok güzel oldu da hamuru hem zor açıldı yordu baya hem kıtır kıtır oldu o yüZden iç harcını yapıp ver bi pideciye en iyisi onlar pişirsin 😉
Happylif3 Cemrenin_annesi80 Olurmu. Yorumlar var olumlu olumsuz. Ben hep ordan yapıyorum hiç yanıltmadı
Merve8494 Cemrenin_annesi80 canım instagramda kubrapelvan var onu takip et her tarifi harika evde kendi yapıyor lahmacunu hamurunu içini
Cemrenin_annesi80 Merve8494 evet canım biliorum hatta bakdım tarifinede kötü olur diye danışmak istedim teşekkür ederimm😊
Merve8494 Cemrenin_annesi80 ben evde hep onun tariflerini yapıyorum tatlı tuzlu ne varsa tam ölçü hepsi tutuyor
morusevenanne Cemrenin_annesi80 harika oluyor kesinlikle yapmalısın nefis yemek tariflerimden en az 5 6 kere yapmısımdır
Ohaezgi Cemrenin_annesi80 evet canım fırında yapıyorum. Eğer uğraşamam hamuruyla dersen fırından ekmek hamuru alıp yapabilirsin daha da basit olur sadece içini hazırlarsın annem öyle yapıyordu ama ben hamurunu da yapıyorum zor gelmediği sürece 😇
morusevenanne Cemrenin_annesi80 biz dısarda yediklerimizden çok daha fazla begendik tarife tam uy ama 7 dk da filan pişiyor zatem çok sert diyenler çok pişirmiş muhtemelen