Sdfdnz 1987gokce Ya neden sizin gittiğiniz özel hastaneler ekstra ücret alıyor ki. Bende özele gidiyorum hiç bir testime ücret ödemedim her hafta nst ye giriyorum ona da ücret ödemiyorum
denizz1009 Sdfdnz yani açıkçası kontrolüm salı gün daha sormadım ama ücretsiz olduğunu zannetmiyorum. İkili test bile 300 350 civarındaydı. Fiyatlarını biraz yüksek bulduğumdan en azından ön araştırma yapmak istedim 🙂
Minimini04 deletedmom24 sağlık ocağı biz yapmıyoruz dedi 🤭 en son kaçıncı haftaya kadar yaptırabiliyoruz
Tazeanne1 Minimini04 canım ben 28+2 de yaptırdım Doktorum 29 hafta içindede yapılıyor dedi bu haftalardaysan çok ihmal etmeden yaptır derim 🤗
Hsna1 Bende özele gidiyorum normal muayne oldum şeker yuklemen var dedi yaptırdım hicbir ücret ödemedim inanın bende şaşırdım ücretli olur diye aha iste yine para demiştim icimden 😂😂😂 ücret odemedigim ilk testt
YagmurAnnesi Valla benim yaptigim tum testler acemiligime geldi. Genelde ozelde yaptirdim bi ton para verdim. Bundan sonra Allah kismet ederse 2. Ye hamile kalirsam hepsini devlette yaptiracagim 😊
denizz1009 YagmurAnnesi ben genel testlerimi hep devlette yaptırdım. Sadece ayrıntılımı özelde yaptırdım. Bunu da özelde istememin sebebi hastane de çok fazla zaman geçirilecek olması. Yakınımdaki devlet hastaneleri aşırı kalabalık o kalabalıkta kalmak istemiyorum ama yüksek fiyat alırsam mecbur yine devlete koşucam 🙂
Tazeanne1 denizz1009 özel hastaneye gidiyorum geçen hafta muayenem vardı 10 günü geçmediği için muayene ücreti talep edilmedi sadece şeker yüklemesi için 19₺ ücret ödedim