denizz1009 Şeker yüklemesi yaptıranlar özel hastane de şeker yüklemesi ücretleri nasıl? Siz ne kadar ödediniz test için?
Ireem20 denizz1009 75 gr glukozu 3 tl ye alıp sağlık ocağında ücretsiz yaptırdım test sonucunu da doktoruma gösterdim tek para odemediğim testti diyebilirim
Emineslh denizz1009 aile hekimine gidin ücretsiz yada devlete gidin şeker yüklemesi için geldim deyin ücretsiz yani boşuna özelde hicbir teste para vermeyin zaten muayne çok pahalı bi kere para vermedim ben özelde hep aile hekimi ve devlete gittim
denizz1009 Emineslh inci_f Bağlı olduğum sağlık ocağına sordum yapmadıklarını söylediler malesef. Salı gün kontrolüm var eğer uygun bir fiyat verirlerse bana da orda yaptırırım ama yüksek fiyat alırsam mecbur devlete 🙂
inci_f denizz1009 ben de 5-6 liraya alip saglik ocaginda yaptirdim. Zaten sonucu orada da yorumlamislardi, muayeneye gittigimde de kendi doktoruma gosterdim ucret odememis oldum
Sdfdnz 1987gokce Ya neden sizin gittiğiniz özel hastaneler ekstra ücret alıyor ki. Bende özele gidiyorum hiç bir testime ücret ödemedim her hafta nst ye giriyorum ona da ücret ödemiyorum
denizz1009 Bahar54 devlette yaptırdığınız zaman glukoz miktarını kim belirliyor özeldeki doktor mu yoksa devletteki gittiğiniz doktor mu?
Bahar54 denizz1009 ozeldeki doktorumun istedigi miktari yaptirdim ama devlette de ayni miktar istendi 75 mg lik
denizz1009 Bahar54 sağolun teşekkürler. Gittiğim hastane de yüksekse fiyat bende devlete gideyim o zaman.