sağlıklı bir gebelik geçiriyorsanız sabahları kahvaltıdan önce yürüyüşe çıkmaya calısın. ben haftanın dört günü yapmaya calısıyorum 45 dk. Bol su için. aslında arada kaçamaklar oluyor yapacak bisey yok benimde canım cekiyor. ama salmıyorum. bence sağlıklı beslenmeye calısırsanız zaten aldığınız kilo anca rakamsal olarak büyür. doğumdan sonra cok kolay kilo verirsiniz , o tartı agırlıgınız arttığı icin illa yüksek gösterecek. önemli olan rakama takılmak değil bence rakamın neyden geldiği. o yüzden en azımdam bol hareket edip yemek istediklerinizi haftanın 1 günü ile sınırlayın. Bu sekilde hem cok kilo almazsınız, hem bebeğinizin sağlığınıda korumus olursunuz. Hem de doğumdan sonra kolay kilo verirsiniz cogu bebekten geldiği icin