Evet şubat anneleri ne durumdasınız , nasıl gidiyor, korkularınız endişeleriniz neler, sizde benim gibi patlamak üzere misiniz ?😅 Hadi son hallerimizi paylaşalım hatıra kalsın 🤰🏻💣🧿
- Bu arada ne kadar heyecanlı olsam da aşırı derecede korkuyorum yatıyorum kalkıyorum doğumumu düşünüyorum canım çok tatlıdır da 🤦🏻♀️😁 36.haftamdayım gece dönerken çok zorlanıyorum ve sürekli tuvaletteyim onun dışında kendimi çok iyi hissediyorum💪umarım hepimiz için güzel bir ay olur ve bi avazda doğururuz 🙏😱