mustafaveannesii Merinosunannesii sıra alıyprum bir dahaki hafta gel diyor bir dahaki haftaya gebelere bakmıyormuş 182 sıra vermiyor özele gitmiştim ilk memnun kalmadm doktorumdan ilgilenmedi sonra devletten sıra aldm başıma bu olay geldi.
mucizemm01 mustafaveannesii Bendede aynısı oldu progestan kullandım kanamam bittigi halde doktorum kesinlikle iliskiyi yasaklamıstı. Sonradan pişman olacagınız seyler olmasin 🥺 ilk üc hatta 4 ay bekleyin
mustafaveannesii mucizemm01 anladım yok yani sadece merak ettim ilk hamileliğim doktorum da bu konuda bir şey demedi hiç bende pek bilmediğim için yanlış bir şey yapmak istemiyorum teşekkür ederimm❤️❤️
Wonderwoman mustafaveannesii Brak korunmasizi korunmalı bile yasak ilk 3ay ki sizin durum daha riskli aman diyim sakın
acemianne1 gulbahar0505 bizim doktor sadece 8.aydan sonra yok demişti ama nolur nolmaz diyenyapmiyoriz ilk üç ayda
Fatosef mustafaveannesii benim de düşük tehlikem oldu ilk 3 ay kesinlikle yapmadm. Çünkü kanama olmamasi düşük riskinin geçtiği anlamına gelmez. 3 buçuk aydan sonra doktor haftada bir kez diye önerdi. Bence sizde doktora sorun derim.