Ayra İnşallah sizinde en kısa sürede geçer. Çok fazla su için, ben günde 4-4.5 litre su içiyordum. Birde armut ve havuc yedim hergun.
Benimde ilk kanamam 8. Haftada oldu sonra 13. Haftada oldu enson 16 da suyum geldi. 8 ayı yatarak geçirdim.cok şükür riskli dönem bitti 🙏
Şimdi doğumu bekliyoruz :) İnşallah sizde sağlıkla geçirirsiniz bu günleri, kucağınıza alırsınız