Kızlar çıktım şimdi doktordan Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun doktor bebeğin de suyu da iyi dedi ama kontrol altında olalım dedi tekrar olursa gel dedi fitil verdi ama bebeğimin kalp atışı vardı Allah’a şükür . Rabbim hepinizden razı olsun yavrulamızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏