Yuceroglu aynısı, benimde masa başı ve hareketlerim kısıtlı. Yürüyüş yapmaya vaktim de olmuyor. Gece yatarken eşime sırtıma yaslansana diyorum 😂 daha 17 nin sonunda böyleysem🤦🏻♀️ Şuan mesela karnım nasıl şiş ve gergin ve belim ağrıyor. Kilom da 53 çokta değilim. Anormal bir durum var mı acaba