nurdane3504 ne giydirmesini, ne emzirmesini ne altını almasını nede yıkamasını hiç birini bilmiyorum 😂🙈 benimde ilk bebeğim olacak kısmetse, ay böyle yazınca mutluluk sardı içimi. Nasipse Haziran sonu Temmuz başı doğacak benimde. Büyük olarak henüz hiçbirşey almadık. İstanbuldayım ben burada lcw baby mağazaları var orada hem pamuklu/ organik ürünler var hemde uygun fiyatlı. Gri, sarı, krem ağırlıklı yeni doğduğunda giyeceği birkaç tulum, üst alt takım, zıbın, müslin bezleri aldık annemle. Birde oyun halısı aldım e bebekten. Ama diğer elektronik kısmı, araba, beşik vs hiç bakmadım. Hem pandemi hemde ilk 3 ay bebeklerin genel belirsizliği sebebiyle yeni yeni algılamaya başladım sanırım bebişi 😀😍