Zeynocel şöyle anlatayım resmen kronikleşti. İlaçı içiyorum diyelim bir kaç gün akıntı hep devam etsede yanma kaşıntı olmuyor hop 4,5 gün gene şiddetli kaşıntı mantara çeviriyor travazol sürüyorum rahatlıyor sonra gene. Hijyenle falan asla alakası yok sirkeli sular mı karbonatlı sular mı dersin çamaşırımı zaten ütülüyorum tuvaleti sadece ben kullanıyorum . Yok yani devamlı üretmeye devam. Son 10gündür mantar daha olmadım günlük pedi tamamen bıraktım sadece kagıt havlu koyuyorum