Gulceefe-00 3458 cevabınız için teşekkür ederim evet herkes gibi ben de bebeğim olsun çok istiyorum ama dediğiniz gibi doktor tavsiye etmeden böyle bir şeye cesaret edemem 😅bende sadece çikolata kisti var pco yok o yüzden doktor ne derse yapmaya devam
3458 Gulceefe-00 rıca ederim . İnşallah en kısa zamanda Rabbım tüm isteyenlere hayırlısı ıle nasıp eder 😇
Esmanindunyasi Toprak0805 maviside ayni ikiside ayni icerikte bir farklari yok ikiside yumurtkamayi destekloyor yanlis bilgi vermeyiniz lutfen
Toprak0805 Esmanindunyasi yukarıdaki yorumlarda ek folik asit isimleri fekan yazılmıştı o sıralar bu konu benimde aklıma takılmıştı bende pembe kutu kullandım zaten içinde folik asit var dedim bayan mavide yok yada var demedim hepimiz bu yollardan geçtik hiç birimiz doktor degiliz yasadıklarımızdan başımıza gelenlerden yola çıkarak yardımcı olmaya çakısıyoruz bununda herkes farkında
Esmanindunyasi Toprak0805 mavide de folik asit var pembede de var bende kullandigim icin soyluyorum ikisininde etkisi aynı faydali vitaminler folikasit inositol ve mykriinositol var ikisindede