Seross10 Hanımlar ben inofolic Combi mavi kutu kullanıyorum fakat pembe olanın daha etkili olduğunu okudum bir yerde siz ne düşünüyorsunuz. 1.
oykuduru21 Seross10 maviyi kullanmadım bilmiyorum ama yumurta tembelliğim vardı pembe olan ilk ay yumurtalarımı düzenledi hamile olduğumu öğrendim🌸
GunesliGunler_ Seross10 ben maxijuno kullanıyorum içeriği inofolic e göre çok çok iyi. Hatta tüp bebek öncesi de doktorlar anne adaylarına veriyor. Yumurta gelişimi için tavsiye ederim.
Hatice35 Seross10 1,5 sene çocuğum olmadı inofolic pembesini kullandığım ay hamile olduğumu öğrendim ben memnun kaldım hap şeklinde her gün sabah akşam birer tane kullandım
Seross10 gel_artik_bebegim pembe toz mavi tablet şeklinde herhalde değil mi bende mavi kullanıyorum. Pembeyi alıp kullansam sıkıntı olur mu acaba
gel_artik_bebegim Seross10 benim aldığım mavi de kapsül eczanede toz yokmuş zaten aynı şey içindeki aynı dedi eczacı hap kullanamayanlar içinmiş toz olanı
gel_artik_bebegim Seross10 bu 2. ayım yine hamile kalamazsam birakicam normal eczaneden uygun fiyatlı bir folik asit alicam
kadriye25 Çok etkili bir vitamin kesinlikle ınofolic. Ben pembe olanını kullandım. Adetlerini düzene soktu ve 3. Ayda gebe kaldım.Biraz pahalı ama gerçekten ise yarıyor
Gulceefe-00 Ben başka bir folik asit kullanıyorum ama değiştirip bundan kullansam sorun olur mu acaba kafamıza göre bunu kullanmak problem oluşturur mu? Sizler doktorunuzun tavsiyesi ile mi kullaniyorsunuz?
3458 Gulceefe-00 ben kullanıyorum ınofolıc ama doktor tavsıyesıyle ayrıca başka Bır folık asıt daha verdı. Benım nacızane fıkrım doktor tavsıyesıyle kullanın her bünye ayrıdır . en azından doktorunuza sorun çunku ne kadar folık asıtte olsa genelde pko olanlar kullanıyor kı bende de pko var . En azından kullanırken kafanız daha rahat olur aklınıza Bır şey gelmez .
Gulceefe-00 3458 cevabınız için teşekkür ederim evet herkes gibi ben de bebeğim olsun çok istiyorum ama dediğiniz gibi doktor tavsiye etmeden böyle bir şeye cesaret edemem 😅bende sadece çikolata kisti var pco yok o yüzden doktor ne derse yapmaya devam
Toprak0805 Seross10 pembe kutu yumurtlamaya yardımcı oluyor folik asit var içinde kullandıgım ay hsg çektirmiştim o mu ınofolic mi hala bilmiyorum ama o ay hamile kaldım
Esmanindunyasi Toprak0805 maviside ayni ikiside ayni icerikte bir farklari yok ikiside yumurtkamayi destekloyor yanlis bilgi vermeyiniz lutfen
Esmanindunyasi Seross10 pco yatkinligi ve pco varsa pembe yoksa mavi zaten ucerikleri ayni ama pembe pco icin uygun görülüyor doktor dedi bende mavi aldim bunu sabah aksam ac karnina yemeklerden yarim saat once tuketmelisin en az 3 ay en fazla 6 ay kullanmalisin