sagsbry Makbule7995 yok Bitanem şuanda hiç bir belirti yok.. Benim bebek bide ters o yüzden yukarıda sadece Midemin üzerinde baskı oluyor o kadar.. Böyle giderse sezeryan olacak suyu da azmış 😐 senin nasıl geçiyor?
Esmanindunyasi Makbule7995 bence cabuk geciyor bi bakmisim doguracak gibiyim heyecan cok her yalanci kasilmayi acaba simdi mi diyorum benimde son 37