Neslihan1903 Sevoeco25 rabbimden Ümit kesilmez ama velakin iş bir başlayın rabbim yardım eder son çare değil artık tüp bebek tam zamanı yaşını geçirme korkulacak bir şeyde yok 3 yıl beklemişsin daha bekleme benim bebeğim tüp bebek tedavisiyle oldu üstelik 2,5 senelik evliyim beklemeye gerek yok kendini çok yormuşsun
Sevda4125 Sevoeco25 isyan etme kardeşim öncelikle bu senin imtihanın.. O seni arayıp söyleyenlerin de patavatsızlıgı. Bende 1 buçuk sene hamile kalmamıştım seni okadar iyi anlıyorum Ki ama lütfen sakın isyan etme ne olur bu senin imtihanın beterin beteri var doktor Bi sıkıntınız yok dediyse sana ve eşine Rabbine Bırak doğru zamanı o bilir onun haznesi dolu sanalda elbet verir ama öncelikle ne olur sabret takma kafana emin ol pes ettiğin vakit müjdeli haberi alıcaksın
Sevoeco25 Sevda4125 inşallah kuzum inşallah ne haddime Rabbime isyan etmek estağfurullah ama yorgunum çok hemde
afrasil Sevoeco25 canım mesela youtubede geri dönüşümler var onlara bak , değişik şeyler yapıyor insanlar ben baslayacam izlemek bile kafami dağıtıyor sepet ,mumkuk,duvar için süsler , bu tür şeyler
Neslihan1903 Neslihan1903 sonuna gülücük koymak istemdim kardeşim yanlış olmuş sakın yanlış anlama şimdi fark ettim 🤗
Tuba-27 Sevoeco25 stres yapma anlıyorum seni çok istiyorsun ama allahın gücüne gider sabret Allah vereceği zamanıda alacağı zamanıda çok iyi bilir kendini hamileliğe şartladığın için bilinç altın rahatlamana izin vermiyor biraz daha sabır düşünmeme ye çalış
Sevoeco25 06uysal oyyy kurban olurum güzel anne Allahrazi olsun senden ne güzel bir dua bu 😘😘 Rabbim evladını sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 💜
06uysal Sevoeco25 amin inşallah saolasın ❤❤❤ birbirimize duadan başka yapacak neyimiz var. Kalbini bozma Rabbım inşallah nasip edecek
afrasil Sevoeco25 canım postlarına baktm rahmin T şeklindeymis bu gebe kalmayı zorlaştırmıyor mu ben bunun ameliyatı olunuyor diye biliyorum sen oldun mu
06uysal Sevim21 yumurtlama ve yumurta sayısı ile sorunun varsa hayıt tentürü tavsiye ederim. Ben 2 yıl sonra hayıt tentürü kullanarak hamile kaldım. Tabi veren Allah ama aracı kılıyor bazen böyle şeyleri.
Sevoeco25 Hazal3509 Dilerim şu mübarek cumanın ve Peygamberimizin yüzü suyu hürmetine Rabbim evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah duam seninle inşallah duyarsın 💜
Hazal3509 Sevoeco25 aminnn canım allah bin kere razı olsun sakin umudunu kaybetme senin için çok dua edicem insanlara kapa kulagini dinleme duyma görme rabbimden umudunu ne olur kesme isyan etme inanıyorum kucağın boş kalmayacak 🙏
Neslihan1903 Sevoeco25 evliliğin 3 olmuş kardeşim devlet yapıyor 1000 1500 lira ilaç parası verirsin rabbim tez zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🤗
06uysal Sevim21 bu durumları yaşayan bilir. Hamile kaldığımdan beri dualarım hamileliği anneliği isteyenlere. Rabbım kimsenin kucağını boş bırakmasın. Hayırkısıyla inşallah seninde sağlıklı bir bebeğin olur . Hayırlı haberler al
Sevoeco25 afrasil kuzum bu sorun olmuyomus kalp seklindeymis rahmim gebeliğe engel değil gittim baktirdim
Tuba-27 Sevoeco25 seni anlıyorum canım benim nisanda doğum oldu sezaryen le oğlum 3 gün yaşadı vefat etti bende tutturdum avunmak için 2 ci olsun diye 4 ay uğraştım doktor izin versin diye bende 4 duvar arasında tekim eşim çalışıyor uzman çavuş baktım doktoru dinliyor bende farklı birşey yapim uğraş bulayım dedim takmadım 4 ayda hamile kaldım tekrar çok şükür şimdi mayısta kızımın gelmesini bekliyorum Rabbım görüyor acını sınıyor seni en taktığın yerden sınıyor kulum ne yapacak ne tepki verecek diye bekliyor sabır benim yiğende 3 sene sonra çocuk sahibi oldu çok konuştum onla toparladı şimdi maşallah 6 aylık cimcime kızı var
Tuba-27 Sevoeco25 zor olduğunu biliyorum ama kendini Allaha tam teslim et canım biz insan oğlu ne kadar da kötü olsak Allah kulunu yarıda bırakmaz inan teslim ol