ogretmmenanne Krmnaslsi 32de nst be kontrolümüz vardı. Her şey yolunda sancı yok henüz nstde dedi. Ve 36da çağırdı. Bir şey olursa ara beni gel dedi 🤷🏻♀️
Durdane_acar Krmnaslsi valla aynı bu adet sancısı bile canımı acıtıyor doğum sancısını nasıl çekecem ben diye düşünüp duruyom 🙄
Durdane_acar Krmnaslsi aynı valla benimde düşük benim parmağım kesilse 2 gün oflayıp pufarım acıyor diye inşallah Rabbim bütün hamile annelerimizi içinde bizleride bi avazda bi sancıda kurtarsın inşallah 🤲🤲 (AMİN)