Krmnaslsi Kızlar 34+4 üm. Bugün sabahtan miniğim aşırı hareketliydi ve karnımda anlayamadığım bi huzursuzluk ve sızı vardı. Uyumuşum uyandıgımda geçmişti. Dışarı çıkmıştım ve göbeğimin sağ tarafına öyle şiddetli bi acı girdi ki adım atamadm. Hani böyle çok koşarsınız da karnınızın bi tarafına acı girer durmadan dinlenmeden de geçmez ve adım dahi attırmaz. İşte tam anlamıyla öyle oldu. Fırın eve yakın öyle 200 mt falan. Çok da yürümedim yokuş da çıkmadım. Niye böyle oldu anlamadm. Ekmeği nasıl aldım da döndüm bilmiyorum. Böyle benzeri şeyler yaşayan var mı bunlar normal mi acaba 😕 ?
Ortmenanne16 Krmnaslsi 33+3 üm bende. Bebek aşırı hareketli bugün neredeyse hiç uyumadı yavrum 🤭🤭 ve bende 2 gündür ağrılar başladı çatı midir neresidir bilemem artık ama seke seke yürümeye başladım ceylan gibiyim resmen o dediğiniz ağrı günde 1 defa bende de oluyor o an burnumdan nefes alıp ağzımdan vermeye çalışıyorum rahatlatıyor beni sanırım bunlar vücudun doğuma hazırlık evresi atakları 🙏🙏🙏
Durdane_acar Krmnaslsi bende öyleyim canım bende bugün 34+4 oldum benim sol tarafıma yapıyor aynısını bide şu 1 haftadır falan adet sancısı gibi ağrım oluyor sanki adet olacak gibi bide bacaklarıma iniyor ağrısı çok kötü oluyor ama yalancı sancılarmış araştırdığım kadarıyla artık gelmeye hazırlanıyor bebişlerimiz 😊
Sndselc Krmnaslsi şuan seninle aynı durumdayım hem hafta ve gün olarak hemde ağrı olarak bende burda bekliyim
mucizemi_beklyrm Durdane_acar 33+2 bizde de durum aynı adet ağrısı gibi, bugün ince ince belimden alt taraf bütün gün aralıklarla ağrıdı. hiç tadım kalmadı
Krmnaslsi Durdane_acar offf sormayın ya korku başladı yaklaştıkça sancılar geldikçe korkar oldum. Doktor yalancı sancılar olur dedi ama ne bileyim bildiğin acı olunca korktum
Mrymozr Krmnaslsi bende 33+3 üm bendede 4 gundur falan olmaya başladı gecen gun hatta yürürken cok canım acıdı eve zor attim kendimi. Sag tarafim sızladı agri girdi hemen yattim dinlendim biraz gecti sonra. Tekrarliyo ama yine her gün hatta simdi aksamdan beri var sızı galiba rahim büyümesinden mi oluyo ne bende tam anlam veremedim🤷♀️
Krmnaslsi Mrymozr oturunca geçiyor ama bebişin hareketleri de canımı yakmaya başladı o da alan daraldı napsın yazık
Feyzaaa1 Krmnaslsi 34+3 den merhaba. Bende iki gündür adet sancısı gibi bir agrı çekiyorum. Bazen kasıklarıma kramp giriyo. Allah halimizi iyi etsin :(
Krmnaslsi Feyzaaa1 amin yaa bebeğinizin kilosu nedir acaba en son ne zaman gitmiştiniz doktor bana haftasıyla uyumlu sayılır dedi ısrar ettm açıklama yapmadı 2440 34+1 ken gittim
ogretmmenanne Krmnaslsi ben de 34+4 ağrı mı çekmiyorum, tansiyonum mu düşmüyor.. bu hafta baya şikayetimiz var. Kasığıma ani sancılar giriyor. Zor nefes aldığım oluyor. Çok sıkışıyorum tuvalete. Bazı hareketleri çok canımı yakıyor. Yani demem o ki bu hafta ne ararsanız var. Doktorum 39+3te almayı planlıyorum dedi ama inşallah bekler
Mrvtpz Krmnaslsi bende 34+4 dedikleriniz banada oluyo gectigimiz bi kac gun icinde hem sağıma hemde doluma ağrılar girdi gün gün saga saglim gelsinler insallah bi rahatlasak 😔
AlyPyrz Krmnaslsi 34+5 tam da o bahsettiğiniz ağrı hareket ettikçe oluyor bende de ama öyle böyle değil kalıyorum öyle yatamıyorum oturamıyorum doktoru aradım gel bir nst çektir dedi gidemedim henüz 😓
elisa_ Krmnaslsi normal normal , ben çok yaşadım korkma, çok gülünce falan da oluyor batma hissi gibi , dinlen geçer , derin nefes al bide o da iyi oluyor. 😁
Durdane_acar Krmnaslsi valla aynı bu adet sancısı bile canımı acıtıyor doğum sancısını nasıl çekecem ben diye düşünüp duruyom 🙄