minnie123 38+5 dün çatı muayenesinde doktorum enfeksiyon olduğunu fark etti. 3 günlük fitil ve krem yazdı. Aranızda bu rahatsızlığı son haftalarda hızlı atlatan var mı? Sürekli akıntım oluyor dünden beri
Alpmete minnie123 benm vardı bu sebepten oğlum 5 gün kuvezde kaldı idrar yolu enfeksiyonu bebeğe de bulaşmıştı
Baharakgul Sanirim ayni durum bende de var sislik gibi sanki duruyor. Idrar enfeksiyonum yeni gecti bende 38+3um haftaya gun aldim dogurucam insallah saglikla kurtulsaydik😱😱😱
haticem5707 ben yaşadım doktorunuzdan rica edin özel ilaçla vajinal duş yaptırsın size ve probiyotik versin
Nasippp Alpmete hah işte arkadaşa bundan ötürü sordum doğum. Da değişiklik oldu mu die enfeksyon olunca normla doğumda çocuğa bulaşma riski yüksekmiş sanırım sizin normal doğum mu olmuştu
Brcklc 30 haftalık oldum venimde geçen hafta vardı fitil verdi bide suda bikerelik eritmelik ilaç ben yuttum geçti.kotude birşey düşünmüyorum doktoruma güveniyorum ne dese yapiyorum
Alpmete Nasippp hayır sezeryan olmuştum olmadı normal doğum ve buna rağmen bulaşmış ahh o 5 gün ömrümden ömür aldı rabbim sizlere yaşatmasın ama ben çok çok fazla. Da Su içtim doğuma bı hafta kala arttı yine yani tedavi olun geçmiş olsun
Alpmete Nasippp ama evet doktor dedi doğum sezeryan olur eğer geçmese geçmedi sezeryan oldum yine de bulaşmış bebeğime
Alpmete Nasippp aynen ben istemsizce içe içe çevirirdim , ama bı yanma bı acı herhangi bi belirti yoktu bende yine de varmış